Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 17:54 - Диър Селинджър…
Автор: hangaroa Категория: Бизнес   
Прочетен: 1092 Коментари: 1 Гласове:
1



Пътувам си аз вчера към офиса (в обичайното за мен сутрешно неадекватно състояние) и изведнъж блаженото ми “празно спокойствие” бива нарушено от огромно зелено… нещо! Разтърках очи, за да съм сигурен, че не сънувам и се вгледах още по-внимателно. За щастие, автобусът прекара повече от нормалното за развитите държави време в опити да премине кръстовището, така че успях много внимателно да прочета написаното:

“Диър “Селинджър”,
…искаш да станеш Софианец?!”

Ощипах се, но определено не сънувах! На огромното зелено нещо наистина пишеше точно това.
Пристигнах в офиса, отърсих се от случката и цял ден се убеждавах, че това е някакъв кошмар. Въпреки това, помолих Strangerka-та днес, когато отива към офиса, да щракне една снимчица на “голямото зелено нещо”, за да съм 100% сигурен, че съм видял това, което си мисля, че съм видял.

Ето какво донесе тя:

image


Мхм, това е мегаборд (като билборд, ама по-голямо), гордо извисяващ се над всичко останало, на кръстовището на Бул. Черни връх и Сребърна.
Мегаборд, рекламиращ… Брок Хаус - агенция за недвижими имоти.

Дълго съзерцавах това “творение” и се опитвах да разбера смисъла и да вникна в съдържанието. Бордът определено не говори на софиянци, защото те вече са… софиянци, и няма защо да искат да станат такива.
В контекста на въвеждащото изречение “Диър Селинджър”, което в свободен превод означава “скъпи селянино” (като определено се има предвид, негативното значение на думата селянин), ясно е показано, че съобщението е насочено към хората, които не са от София. Тъй като, обаче, “Логиката е чудесен инструмент, но не винаги надделява над мисълта.” не мога да разбера, как обиждането на потенциалните ти клиенти би спомогнало за развитието на бизнеса ти. Единственото смислено заключение (което се базира на кавичките върху думата “Селинджър”), до което успях да стигна е, че по някакъв извратен начин авторите на този мегаборд се опитват да кажат на хората, които не живеят в София, че ако не искат да бъдат наричани селяни (в негативния смисъл на думата) трябва да си купят апартамент от тях… Но идеята ми се губи някъде по трасето.

Опитах се да получа малко повече вдъхновение и яснота от сайта на Брок Хаус - brok-house.com, но към момента на писане на този пост на него няма нищо повече от няколко картинки и подтискаща липса на информация (е и факта, че дизайна е дело на boko©2007), а “brok” подозрително ми напомня на думата “brokе” (фалирал, разорен, без пукната пара)…
Е, сигурно има някое скрито послание, което аз простият човечец, не мога да разбера, и точно затова би ми било много интересно да науча какво точно е имал предвид “гениалният” копирайтър, съчинил този “култов” текст.

При всички случаи обаче, ако си позволя да перифразирам едно текстче на любимия ми автор Тери Пратчет, мисля, че долното изречение е вярно по всички параметри:

Набезите на Брок Хаус в маркетинговото изкуство имат същите последици, както и приносът на цар Ирод за предучилищната педагогика в град Витлеем.

Другият вариант е, горният мегаборд да е дело на нелоялни конкуренти, които искат да опетнят името на въпросната агенция, но основавайки се на факта, че мейлът на “Разорената къща” е brok.house@yahoo.com, мисля, че това е доста малко вероятно.

И да, и този си пост мисля да го подпиша с:
Искрено ваш,
Доктор Злобюл

PS: Аз нямам абсолютно нищо против хората, които живеят по селата, и смятам, че думата Селинджър е нарицателно за всякакъв вид простаци, които в по-голямата си част дори са родени и отраснали в големите градове.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Има ново инфо на сайта им
09.12.2008 20:30
http://www.brok-house.com/files/popup/flash2.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hangaroa
Категория: Политика
Прочетен: 33997
Постинги: 6
Коментари: 40
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930